blaahblaa!

Är det inte typiskt (väldigt typiskt) att ena bilen ska gå sönder när jag fått körkort? Ena bilen är trasig och andra måste mamma ha till jobbet. Jahapp, jag som nästan gått och blivit lite ut av en raggare och glider runt i en bil 24/7. Den trasiga bilen kanske ville rädda mig från att bli raggre på heltid. Vem vet! Jag har i alla fall vant mig väldigt fort (för fort) vid att ha körkort, en kort promenad till Konsum känns numera som flera mils lång promenad. Alla vet ju att det går fortare att ta bilen, och det sliter inte lika mycket på benen.

När jag ändå håller på att klaga kan jag låka gärna fortsätta:
-jag har ont i halsen, på ett väldigt knepigt vis
-känns som om jag har ett förkyldsningsvirus i kroppen
-magen krånglar igen (så jag orkar inte äta)

Har du klagat färdigt Madeleine?
-Ja, jag tror det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0