13:10

Ja, det är då min nästa lektion börjar. 13:10. Slutade ju min senaste vid halv 10! Har suttit med på en annan lektion nu för att snacka lite om London resan som närmar sig. Åh, vad kul det ska bliiiiii! Att få åka till London, inte att vänta på en lektion i 7 timmar (typ).

Min tisdagar är väldigt ovärda dagar, väldigt ovärda. Jag spenderar mer tid på att åka buss och vänta än vad jag spenderar i en lektionssal. Det är mer väntetid emellan lektionerna än vad dessa två ynka lektioner jag har är i tid. Många skulle säkert inte klaga. Men jag klagar, jag har 4 mil enkel resa till skolan som ligger helt off. Så man kan ju inte lite enkelt glida ner till city och fika eller kolla runt i affärerna. Nej, det går inte. Man är fast, helt fast inom skolans fyra väggar (och tak).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0