LAGOM?

Jag har börjat packa inför SMÖGEN. Mest för att det inte ska bli stressigt imorgon och för att jag inte hinner packa på torsdag, skönt och ha det klart lixom. Dock ett litet problem! JAG HAR REDAN PACKAT HELA GARDEROBEN, jag är helt otrolig. Hur ska jag kunna veta vad jag vill ha på mig i Smögen redan nu? Bättre att packa allt, eller? åååååh, typiskt mig. Men man kan ju aldrig veta vad det ska bli för väder i för väg.. Eller jo, sol sägs det. Tänk om der blir regn? Vi ska bo i tält, TÄLT! Jag vill inte bo i tält, men vi ska bo i tält. Sa jag förresten att vi ska bo i tält i 3 heeela nätter. Skoj. Tält. Kände bara att jag var tvungen att säga tält igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0