nu;

-är scrapbookning kortet klart som jag skulle göra, vilket innebär att jag har fått en enorm ryggvärk! (heter det så? eller ont i ryggen kanske man säger) jag sitter ju i sängen när jag klipper och klistrar, typ quasimodo style! Aj, inte smart Madde!

Min egna scrapbooking bok, årsboken för 2010, börjar ta form också! Så nu är bilderna från Max dop, Branäs och Louise och Jennies födelsedag insatta där. Jag slutade ju tidigt i dag och var hemma strac före kl 1, min tanke för dagen var att plugga (vara duktigt) men istället som nu hör har jag gjort annat! Hela dagen. Ibland får man ju vara glad att det är tanken som räknas!

Nu är frågan: ska jag fortsätta vara slö idag eller ska jag vara oslö?

Kommentarer
Postat av: amanda

våffeldagen en gång i veckan åtminstone! ;-)

2010-02-17 @ 20:43:38
URL: http://amandarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0