Neverstore, 2 helger i rad..!

.. och jag kunde inte vara lyckligare!



Var ju som sagt på Nöjes igår (jävla nöjes, ni vet) såg på någon hårvisning som en frisersalong hade. Louise var kvick med att byta den alkoholfria välkomstdrinken mot den med alkohol (ganska roligt)! Men det var trevligt. När alla frisyrer och danser var slut närmade det sig nattklubb istället och det blev dans för våran del innan vi gled in i rockbarnen och kollade på våra grabbar! Jag rockade inte loss lika mycket som jag gjorde på Statt förra i helgen, igår provade jag att bara se, lyssna och njuta! Funkade fint. Han är så fin min man, på alla sätt och vis.

Kvällen var kanon! så det måste göras om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0