MADDE BLIR TIPSAD!

Min kloka och enda bror Martin kom med ett smart tips till mig förut, jag åker ju till London i april och det kommer bli ett perfekt tillfälle för mig att leta efter min rika man!!!! I London finns det ju massvis med VÄLBETALDA fotbollsspelare, min bror pratade om någon yngre kille som tjänade mer än båda sin föräldrar tillsammans och då spelade han typ i någon c-liga. Ni fattar va? MASSA CASH för att spela knattefotboll typ! Jag tycker ju inte om fotboll, med det spelar ju ingen roll så länge han har pengar!

Sno inte mig idé nu brudar! eller ja, det finns väl grabbar så det räcker och blir över. MEN JAG SKA FAN VÄLJA FÖRST!

Kommentarer
Postat av: amanda

ääääähhh..... dig :$

2010-02-13 @ 16:47:08
URL: http://amandarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0