klipp+våfflor

Nu har jag kommit hem, proppmätt och nyfriserad!

Kilade upp till Amanda förut så hon fick klippa mig, det blev kanon! Så tack hörru ;-) Sen bjöds det på våfflor, grädde & chokladsås! Det var inte igår om man säger så, dock är den sista våfflan väldigt onödig att trycka i sig.. Men efter promenaden vi tog så sjönk våfflorna ner en bit. Vi började prata om ett gammalt minne vi har, när vi två + Trissi blev jagade på moppe! Nu så här i efterhand (3 år senare) kan man nästan skratta lite åt det, men samtidigt inte. Jag har nog aldrig varit så rädd, i hela mitt liv.


Kommentarer
Postat av: amanda

våfflor var gott!

2010-02-17 @ 17:44:07
URL: http://amandarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0