eget ansvar.

Igår ringde min väckarklockan som en galning, den slutade aldrig ringa så jag fick ta ur batteriet ur telefon. Idag däremot ringde den ju inte ens. Knäpp sak, min älskade (hatade) HTC.

Men så ringde Louise och berättade att jag har bara en lektion idag, eftersom ena var inställd!! Åh, så här hade jag stressat hela morgonen för att jag skulle hinna med en buss helt i onödan. För jag tänker ju inte åka till skolan för en lektion som kanske blir framflyttad så jag inte hinner dit ändå eller inställd helt.

Istället: eget ansvar, jag pluggar hemma. Tro det eller ej, men jag öppna faktiskt boken och började med en uppgift. Men då stog svaren inte i boken, det stog helt knäppt!!! Då blev jag arg och la ner mitt projekt eget ansvar. Jag kanske återupptar projektet någon gång idag, ja ni får hålla tummarna för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0