do you really care at all?

Det blev ingen vilopaus, det kommer alltid något i vägen så jag ändrar mina planer. SOM VANLIGT.

Men i alla fall så följde jag med mina systrar till stallet och sprang några varv i ridhuset med tjejor och hästar. Åh, Lucas måste vara världens sötaste! Jag är kär i lillplutten. Synd att han är så liten, jag ser ut som en klump på honom, tyvärr. Vad har jag gjort annars sen jag kom hem? Jo, insett att mitt bankkort krånglar (skräll att något alltid ska vara fel) + att jag har hämtat ut klänningarna & leggingsen! Billder på det kommer imorgon.

För övrigt har jag klagat på ont i kroppen: magont, huvudvärk, nacke + axlar och sidan av halsen gör ont (knepigt), det sist nämnda kan bero på att Louise körde över mig när vi åkte stjärtlapp och tefat igår.. Wiplash (stavning?) skada kanske? Haha, nu skojar jag lite med Louise :-) Men jag är väldigt trött och sliten faktiskt, har inte sovit alls bra i Branäs så det blir en tidigkväll för min del idag! Har lite att fixa med imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0