you can be my punk rock princess

Mina planer jag hade planerat igår blev som jag ville och idag blev det bio med Louise. Vi såg svenska filmen Prinsessa och jag måste säga att jag tyckte den var små charmig. Anastasios Soulis, är ju inte så dum att sitta och titta på heller, han är ju lite charmigt söt!
Spenderat i stort sett hela min dag idag med Lousie, hel skön dag som avslutades med bio! Kan det bli bättre?




Just nu sitter jag och laddar inför skolan imorgon, det var ju meningen att jag skulle pluggat i helgen.. Hur gick det med det då Madeleine? Nja, inte så jätte bra kanske. Vilken tur att jag har sparat ALLTIHOP tills imorgon, goodie! Men nu ska jag duscha sen hoppa i säng, nu vecka imorgon då måste man vara på topp.

Kommentarer
Postat av: ebba

sv; hahah okejdå:)

2009-09-20 @ 21:37:02
URL: http://ebbaal.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

tack så mkt den var strålande hur var din helg ?

2009-09-20 @ 21:49:33
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0