Räddare i nöden!

Morgonen idag började med idrott och hälsa B och ett dopp i simbassängen. Vi simmade en himla massa gånger fram och tillbaka med och utan livboj. Några gånger med en livlös människa i bojen, fast jag vet inte om Jennie var så bra på att vara livlös eftersom hon skrek "simma fortare" och "kom igen nu madde!". Kan livlösa människor göra så?

Två moment skulle även simmas på tid, både jag och Jennie var snabbare än de flesta fiskar i vattnet så vi fixade det där på nolltid. För detta klarade vi något simmärke vid namn "guldbojen" eller så, och guld låter ju bra i alla fall!

Hoho, MVG där!

Med detta vill jag även ha sagt att det som kommer bada med mig och Jennie i framtiden behöver inte vara orolig, vi kan livräddning. Vi fixa ju guldbojen!

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Jaa =)

2009-09-14 @ 21:00:24
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0