i skolan..

Jag vet inte vad jag ska skriva på Billy E uppgiften, vi ska skriva om könsroller inom idrott vad vi tycker. Det borde egentligen vara ganska lätt, tycker man kanske. Men det står helt still i huvudet på mig.

Efter det här har vi projektarbete, förhoppningsvis går det bättre. Får se när vi slutar idag också för jag ska gå och kolla på höst skor efter skolan! Vi får se om Lollogo följer med, det är ju alltid trevligt med sällskap och smakråd. Nån mer kanske vill haka? Det märks sen.

Åter till arbetet som ska skrivas, vad tycker jag?

Kommentarer
Postat av: emma

sv. jaa :) den filmen är riktigt rolig! hur är det med dig idag då? =) puss

2009-09-22 @ 19:14:40
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0