Höst!

Dagen i skolan:
- "skattjakt" med Jennie, vi var duktigt och hoppas på att vinna fina priser
- såg klart Billy Eliott
- småföretagnde a & b, jag hoppas att vårat uf-företag kommer bli ett av dessa företag som gör att vi inte kommer behöva oroa oss för vår framtid efter studenten (student 2010, you know!) vi kommer alltså bli riiiiiiiiiiiiika på vårat företag! Ja, drömma och hoppas går ju alltid.

Efter skolan så mötte jag upp Rebecca och vi gick och sola, måste ju hålla kvar brännan efter turket! Rebecca nämnde också något om en spännande innebandy nu till helgen eller nästa? Minns inte riktigt vilken helg det var men i vilket fall så tackar inte jag nej till att följa med! Alltid kul, innebandy är ju ett höst tecken kan man säga. Kommer att tänka på när jag själv spela, jag saknar det faktiskt. Varför slutade jag egentligen?

Ett annat höst tecken är ju att elitserie-hockeyn drog igång idag! Färjestad vann, 3-2. Kanske inte en jätte stark insats av dom, men jag tycker ändå att det är en okej insats eftersom det är mycket nya spelare i truppen och många av de spelare de hade förra året är inte kvar. Det är många som inte tror på Färjestad i år, men det var det ingen som gjorde heller och då gick de ju hem med SM-guldet så, ja, jag ser fram emot denna säsong!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sV: jotack de e fint sj då? gör du? kram

2009-09-21 @ 22:38:53
URL: http://gonylinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0