FREDAG!

Jag vet, jag skäms för det dåliga uppdateringen.. Men det finns en förklaring till den: ingen motivation till att skriva, vad ska jag skriva?

Men idag då är det fredag och då kom motivationen plötsligt tillbaka! Idag har det varit en väldigt lugn dag i skolan, en lektion då vi egentligen inte gjorde något vettigt vi satt bara och prata. Å vi prata inte direkt skolarbete! Efter det hade vi svenskaprov, språk historia. Igår när jag skulle plugga somnade jag, haha, så just nu hoppas jag att jag får ett godkänt!

Efter skolan stog det shopping på schemat. Louise har taggat i en hel vecka, väntat och längtat efter att få köpa en pälsjacka som hon är skit snygg i! Äntligen fick hon köpa den idag.
Jag, Jennie och Louise vandrade runt i stan en stund kikade lite grann innan Jennie skulle kila i väg för att träffa Maria. Jag och Louise blev kvar och gick runt en stund till och fyllde påse efter påse. Vi hann även med att dricka en milkshake, som var asgod! Jag tror vi båda två blev nöjda med våra inköp! Och det är ju bra.

 


Kommentarer
Postat av: lina

ååh vilken snygg väska , vart har du köpt den ?

ikväll . ja hade basketmatch klockan åtta till typ tio och sen efter det har ja duschat och ätit och nu är ja grymt trött så ska nog sova :/ sjdå ?

2009-09-18 @ 23:07:18
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0