onsdag

Det känns som om mina dagar rullar på repeat:
Jag kliver upp, gör en hallonsmootie och lägger mig som en säl framför tven och kollar på Ugly Betty och Grey's anatomy. Efter det går jag till datorn, skriver lite på mitt arbete men, det är ALLTID något annat som fångar min uppmärksamhet, så ja även idag (tredje dagen i rad) blir detta stackars arbete lidande. Synd? nej.


Mitt horoskop för dagen (stenbocken):
Någon i din närhet deppar i det tysta. Om du är lite mera lyhörd kan du vara till hjälp.


Eftermiddagen kommer väl rulla på som alla andra dagar med en hel del tv tittande. Jag är även bjuden på födelsedagskalas i kvällningen med våffelätande hörde jag via ryktesväg. Så jag ska väl snygga till mig lite och åka i väg på det! jag ska även försöka ta mig i väg till praktiken imorgon. Så håll tummarna för mig och ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Jo nordpoolen ligger i Boden :) vadådå? :)

2009-03-18 @ 17:46:53
URL: http://viktore.blogg.se/
Postat av: amanda

hoho, hur känns de inför helg och allt då?

2009-03-18 @ 20:19:12
URL: http://amandarin.devote.se
Postat av: Mahlin ♥

jo det är bra med mig, bättre än igår ialla fall! gör inte så mycket just nu, har suttit och läst en bok som jag måste ha läst i svenskan men tog en paus nu:) händer det nåt trevligt i veckan/helgen? :)

2009-03-19 @ 15:43:52
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0