För er nyfikna

Så skulle jag ju plugga till provet vi hade idag, efter 20 minuter så somnade jag. Så ja, det gick inte så bra med att plugga. Provet gick inte heller så bra. Men jag hoppas på att jag får godkänt i alla fall! Typiskt..

Nu sitter jag på sista lektionen. Jag har ett arbete som ska vara klart som jag knappt har börjat på + att idag fick vi en ny uppgift som vi snart ska vara klara med. Typiskt mig och ha massa saker att göra. Dans ikväll också! det ska i alla fall bli kul och få ha tankarna på annat håll en kväll!

Nu blir det pluggilugg. Hej på er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :) Allt bra idag?



Kram

/Linnéa

2009-03-05 @ 20:25:56
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0