älskade söndag

Jag är så fruktansvärt trött, känns inte som om jag sovit på flera veckor. Dessa ständiga sömnproblem som förföljer mig gör mig galen. Men trots detta är jag uppe med tuppen och är tröttare än någonsin! Att det är söndag idag gör saken inte det minsta bättre, faktiskt.

Dagens planer är att jag ska färga Amandas hår och hon ska färga mitt hår. Vi båda har planer på att bli ljusare i håret. Lite förändring är ju aldrig fel. Efter detta har vi också planer på att ta en promenad, vilket behövs för min del. Röra på sig är ju aldrig fel. Jag ska försöka få tummen ur och följa med Amanda till friskis i veckan också. Det ska tydligen vara bra har jag hört.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite.
Ha en bra söndag! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tänker inte skriva något när du sitter och glor

2009-03-15 @ 14:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0