GRATTIS TILL STUDENTEN BROR!





Det blev inget regn, tack och lov! Alla studenter var jätte fina och jag måste bara säga: ett år kvar sen är det min tur! Åh, jag längtar redan, samtidigt som jag känner att jag kommer sakna alla när jag väl tagigt studenten. Men som sagt ett år kvar. Efter att ha tittat på när alla sprang ur skolan och skrek och kollat när de hoppa upp på flaket och åkte i väg så åkte vi hem och väntade in dagens huvudperson. Fotografering, mat, fotografering och fika. Ja, så såg väl dagen i stort sett ut efteråt. Men det var kul och träffa en del av släkten, en del har man ju inte sett på väldigt länge faktiskt. Så det var en himla trevlig dag.

Nu ska jag ta huvudvärks tabletter och lägga mig och sova. Imorgon är det min tur, jag har ju min skolavslutning imorgon med mingel och betygsutdelning (håller tummarna). På kvällen blir det ju party för hela slanten så då måste man vara ut vilad, så det är bäst jag hoppar i säng nu! God natt:*

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fin blogg! :D



Hur är det annars? :)

2009-06-11 @ 23:11:26
URL: http://theperfectemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0