dag 3

Denna dagen på sommarjobbet var slitsam, helt fel klädd för att vara ute i den stekande solen. Men imorgon sägs det ju att det ska bli regn igen, så jag klagar inte på att solen har varit framme. Dumt bara att jag ska klä på mig som om det vore istid ute.. Efter sommarjobbet idag åkte jag med mor och systrarna till gammelfarfar och så hjälpte jag honom att klippa gräset, tjänade en slant på det. Sen idag mina vänner, den 17 juni, premiär badade jag för i år! WOHO! Iskallt skulle jag vilja påstå. Jag har aldrig varit en badkruka, men på senare år (när man blivit äldre) så har jag faktiskt blivit det. Usch.



plågsamt! men nu är det gjort.

Kommentarer
Postat av: LIENE

ser kallt ut!



sv: ja när det är soligt och varmt så:)

2009-06-18 @ 20:40:15
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0