Stress, stress, stress!

Usch vad mycket det är som ska göras hela tiden tycker jag.. Hinner ju inte med! Idag har jag i alla fall hunnit med och klippt mig, efter många om och men, så har jag bestämt mig för att jag är inte nöjd med min raka lugg. Det var helt enkelt inte jag.
- Jag har även hunnit med att ramla ännu en gång i samma jävla backe, denna gång var det inte snö jag ramla i utan lera..
-Har även gjort klart alla G-frågor till examinationsuppgiften som ska göras till på fredag. 4 frågor återstår!
-Idrottsskola imorgon, wei! Jag har ikke tid med det nu, kommer hem sent, vilket jag inte alls tycker om när jag har plugg som måste göras..

Och jag måste än en gång tacka min underbara vän AJ, för den fina presenten jag fick i lördags! Himla fin present<3

jag&aj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0