skooolan.

Nu är jag allt bra trött och det är 45 minuter kvar tills vi slutar. Tråkig uppgift vi håller på med också! Vi är bara fem stycken på den här lektionen och jag tror inte en enda gör vad den ska. Några tittar på kläder, andra tittar på parlementet. Jag skriver blogg.

Det är nog bara vi som är kvar i skolan nu, alla andra klasser har slutat! Jao, det är ju kul. Eller nått!

Imorgon är det fredag, då har vi bara två lektioner och vi slutar tidigt! På kvällen blir det även bio och utgång. Men mer om det imorgon, men det ska bli ROLIGT MED FREDAAAAAG! :>

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll..Denna torsdag har jag bara slappt & tvättat...Inte gjort något vettigt..hoppas att din dag har varit en skön dag..

2009-01-29 @ 18:31:30
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0