i väntan på att bli sjuk

Idag har jag verkligen inte känt mig på topp alls. Jag har varit hur trött som helst! Usch, hela kroppen känns slö. Människor här hemma har ju varit sjuka till och från hela tiden, sen i höstas. Och än så länge har jag faktiskt klarat mig hyffsat! Så det är väl min tur snart antar jag.. Det är ju inte rätt tid för att bli sjuk just nu, det är det väl aldrig, men just nu är det verkligen inte alls rätt tid. Om exakt en vecka ska min examinationsuppgift till Stefan vara inlämnad, och jag har inte ens öppnat boken.. Med tanke på att förra examinationsuoppgiften han fick av mig gick himla bra känns det på något sätt som man har press på sig inför den här, som att han förväntar sig att jag ska prestera bra. Samtidigt som jag själv inte vill vara sämre nu, så sätter jag press på mig själv. Men, det här ska jag fixa med under helgen är det tänkt, så det kommer bli bra!

Som ni kanske förstår kommer min helg bli lugn denna helg (som det ser ut nu i alla fall), orken finns inte där. Hoppas den hittar tillbaka snarast, jag behöver den! Ha en bra helg allesammans.

Kommentarer
Postat av: amanda

Ja imorgon är det väl du och jag? 20.00 Körslaget 00:05 Scream2!

2009-01-09 @ 22:16:56
URL: http://amandarin.devote.se
Postat av: Amanda Björk

med mig är det bara fint, sj då?

2009-01-09 @ 22:42:52
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Härligt att det är bra med dig! Och tack :)

2009-01-09 @ 23:03:33
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0