Hoppsan! 2009, är välkommet

Dålig uppdatering har det varit på senare tid, men det finns anledningar till det! Bland annat födelsedag & nyår. Nu när det är nytt år ska jag även bestämma mig för om jag ska fortsätta med bloggen, eller om den ska få försvinna. Det kommer att märkas fram över:>

Nu när det är nytt år, 2009 så säger man ju ofta: nytt år nya möjligheter.
Det handlar om nystart, bla bla. Jag tror inte på något av det där, faktiskt. Allt från 2008 kommer följa med mig och alla oss in i 2009. Nystarter kommer få vänta, ett tag till. Till ett annat liv, I guess. Nya möjligheter, får man skapa för sig själv. Det är inget som kommer gratis.

Hoppas alla hade ett bra nyår ialf! :>
bilder från mitt nyår, kommer i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0