dag 2&3, januari

Andre januari spenderade jag mesta dels i mjukiskläder framför datorn. Mycket skönt faktiskt, men jag hann även att träffa RK för att sola och prata lite nyår. Hon drar ju iväg på innebandy sm(?) imorgon, hennes bror ska spela och hon kommer inte tillbaka förens på måndag! Efter att ha blivit grillade och ha skrattat åt vad som flugit i människor på nyår, återvände vi till våra hem. Väl hemma blev det att kliva ut igen och övningsköra. (Jag är för bra på att köra bil).

När både min mamma och bror lämnat huset, betydde det att det att jag var själv hemma! Något jag inte räknat med. Så nu sitter jag här några timmar senare, fortfarande lika glad att jag är själv hemma. Det är så tyst hemma när inga 18+ eller 9- är hemma! Det är underskattat att ibland njuta av ensamheten. Jag ska fortsätta göra det nu, med musiken på volym max ska jag njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0