12 december 2009.

Praktiken är klar! No more praktik. Känns både bra och dåligt faktiskt. Bra för att nu är det jullov och ett halvår till studenten och dåligt för att jag inte har någon som helst lust att sitta i skolbänken igen. Igår skrev jag ett inlägg om att luciashowen som skulle vara idag blev inställd, verkade inte som jag att publicerade det? Knepigt.

Idag har jag varit ovanligt trött för att ha haft sovmorgon till kl 11. Så jag som hade planer på att plugga.. Ja, vi får väl se hur det går med det! I vilket fall som helst så har jag börjat med julklappar nu, jag brukar ha väldigt svårt för att köpa julklappar. Jag har verkligen ingen fantasi vad man kan hitta på till folk, men i år tror jag till och med att min fantasi står på minus, så om ni får strumpor av mig i julklapp: bli inte förvånad.



Kommentarer
Postat av: amandis

Hey hotti! På lördag så tänkte jag att mina girlfriends ska komma hem till mig och fira mig, och du räknas till en av dem. Om du kan och vill, pusspårej

2009-12-13 @ 20:41:09
URL: http://amandarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0