What a feeling!

Sista tisdagen på praktiken! Sjukt att fem veckor snart har sprungit förbi. Firade idag med Tussan och en ute ritt i skogen. Vi låtsades att hon var en cowboyhäst (hon ser faktiskt ut som en) och att vi galopperade över vilda westerns torra och dammiga underlag mot horisonten för att tills slut återvänta till den tråkiga, gråa och leriga vardagen.

Tre dagar kvar av praktiken. 16 dagar kvar till julafton, haha. Är inte det lite roligt? + grader och inte ens pyttelite snö. Jag har inte ens köpte en julklapp än, jag skulle behöva göra det faktiskt. Har jag tur så kanske någon av mina föräldrar vill följa med mig, men det är ju fullt upp hela tiden så man hinner ju inte riktigt med. Luciashow, födelsedagar, kalas, plugg osv osv.. I slutet av nästa vecka, fredag, ska jag i alla fall fixa med balklänningen och åka tillbaka och ta mått.

NU: ska jag se hur min dator mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0