torsdag 3 december

Igår hade jag fullt upp från dagens början till slut. Enda gången jag egentligen hann och sitta ner var väl när jag åt mat. Hästar skulle ridas och få mat, hagarna skulle fixas, spånbalar (25 jävla kg) skulle flyttas in under tak. Åh, ja det var jobbigt! TUNGT SOM BARA DEN VILL JAG LOVA. Speciellt efter att man har lyft ett 50 tal, då börjar armarna svika en. Sen var det hem och fort in i duschen äta och dra i väg, igen! Innebandy med Karlsson familjen stog på schemat. Värmlandsderby var det, Hagfors vann den matchen mot GS86.

Idag har det inte varit en lika slitsam dag, men fort har den gått. Tyckte det var nyss jag vakna! Lousie nämnde att Greys var spännande igår, jag missade ju det eftersom jag var i Hagfors. Reprisen är på söndag väl? Jag tror det i alla fall. Ikväll ska jag sova tidigt, måste orka med fredagen! Jag har träningsvärk sen igår...

Kommentarer
Postat av: amandis

Men man får ju trots allt med ett tältkit om man köper biljett i december! Men vad ska vi med detta till?



Ja Moa har jag inte sett så mycket detta år!!

2009-12-03 @ 21:00:58
URL: http://amandarin.devote.se
Postat av: Amandahehe12

Tänkte att du kanske kunde komma hit någon dag så vi kan beställa pip-biljetter? Billigare innan jul he he he :-)

2009-12-04 @ 19:26:21
URL: http://amandarin.devote.se
Postat av: MALIN

SVAR: Ja, det tycker faktiskt jag med!:) (förlåt för så sent svar)

2009-12-04 @ 22:03:40
URL: http://malinworlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0