Jag kan vara världens lyckligaste

28 december. dan före dan, så att säga

Hade körlektion i morse och det gick skit bra. Körläraren hade inget direkt att klaga på när jag gled runt på stan och körde som om jag aldrig gjort något annat! Haha, ännu gladare blev jag när han börja prata halkbana och uppkörning. "Om du sköter dig så här bra Madeleine, så ska du se att det där löser sig" sa han, och för att vara han så är det positivt. Så nu ni, ska jag köra bil 24/7 och läsa körkortsteori emellan svängarna!

Efter körlektionen så blev det fika med mor & systrarna. Innan jag fick välja ett par skor som jag ska få i födelsedagspresent! (IMORGON!) Köpte även lite smycken inför nyår. Vad det nu blir på nyår? haha. Det löser sig det med hoppas jag.

Nu: ska jag försöka städa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0