bildlöst

Snön har äntligen ramlat ned och dagarna passerar förbi, ganska bildlöst konstigt nog som ni nog har märkt. Texter däremot seglar förbi, sitter med tre böcker framför mig och kallt te och försöker få ihop det sista till G-frågorna (!) på examinationsuppgiften. Sen är det ju bara VG och MVG kvar. Och givetvis APU-uppgiften. Aldrig kan man få vara nöjd! Men när det är klart, är det ju jullov också, det behövs.

Ingen skola för min del, varken igår eller idag. Igår satte jag mig på bussen till skolan men klev av på busstationen och satte mig på bussen hem igen. Fy va dåligt jag mådde. Ingen större förändring till idag, tråkigt nog. Sista dagen i skolan imorgon, ja, vi får väl se hur det blir! Uppgifterna måste i alla fall bli klara.

Ska jobba vidare med det nu, hej då

Kommentarer
Postat av: amandis

Klockan 1900! Hohoh :)

2009-12-16 @ 16:33:07
URL: http://amandarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0