26 december!

Här sitter jag och har ont i magen, men det är inte så konstigt! Varför äter man alltid så mycket så här i juletider? Godis, mat, godis, maaaat. Jag kommer inte behöva äta på en månad med tanke på allt jag har stoppat i mig de senaste dagarna.


Sa ju att jag skulle visa lite av det jag fått i julklapp, förutom det på bilden så har jag fått pengar, presentkort lite här och var och andra små saker. Thomas och Anna tyckte visst att det var på tiden att jag flyttade hemifrån när de gav mig en verktygsväska! Haha, dock så fick jag fakiskt användning av den redan samma kväll då jag skruvade ihop en byrå jag fick! Jag är lite händig trots allt. 

3 dagar kvar tills: THE BIG DAY, dagen som jag har väntat på i evigheter. Om jag ska vara helt ärlig tror jag inte att jag är den enda som räknar ner tills min födelsedag längre! Haha. Jag börjar bli lite orolig för att det inte kommer vara lika "coolt" att fylla 18 som jag hoppas på. Jag hoppas verkligen att det kommer kännas "coolt" att äntligen bli 18 år ung! Annars kommer jag bli besviken. Jag vet i alla fall att jag kommer få ett par snygga skor när jag fyller år, det är ju alltid en tröst annars! Och så hoppas jag på att få en sladd till fotoskrivaren, så jag kan skriva ut kort från datorn.


Nu: kvällste & film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0