tisdagen idag

I skolan idag fick jag och min vän Louise mycket gjort på vårat arbete vi ska göra i psykologin! jag är stolt över oss. Annars så var skoldagen idag, inte så speciellt rolig.. 2 timmar håltimme säger väl det mesta?

Min vän Gabriel kom förbi förut med hunden Baloo, så jag följde med dom två på en promenad genom stan. Mycket trevligt, faktiskt! Nu sitter jag här och har precis duschat, jag ska nog snart faktiskt hoppa i säng (!) för att jag ska orka med praktiken imorgon. Vi får väl se hur det går. TVÅ DAGAR KVAR! det ska jag väl klara, eller?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det fixar du - sen supa!

2009-04-29 @ 15:48:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0