The Rocky Horror Show



Åh, musikalen var skit bra faktiskt! Ja, det var en musikalteater. Nu har jag ju fått lite mer kött på benen eftersom jag sett den, och den var så bra faktiskt! Det är ju en gammal musikal från 70-talet, som värmlandsteatern hade översatt till svenska och så hade de gjort en uppsättning med den. Gubben som satt bredvid mig gillade den också, han stog upp och dansade med och rockade loss! Visserligen fick man ju vara med och dansa time wrap (tror jag låten hette) men han rockade loss hela tiden. Skön snubbe!

Efteråt blev det italienskresturang. Mycket mysigt faktiskt, söt hon, min mamma.

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej vi åt brunch och kollade på kuddkriget, sen tog vi världens promenad och jag träffade min idol, Johan Glans! :) okej var teatern bra ? ^^

2009-04-05 @ 12:50:54
URL: http://mshellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0