släpp sargen och tagga till

GRATTIS LOUISE SOM KLARADE UPPKÖRNINGEN IDAG! hon kom till mig och hämtade upp mig i morse så jag fick åka med en lång tur. Jag är så himla glad för hennes skull! Jag trotsade min onda hals och åkte med henne idag, vilket var väldigt trevligt. Dock måste jag klaga nu: jag blir aldrig frisk. Jag hade jätte ont i halsen i morse, vilket jag fortfarande har. Jag kan knappt svälja! Hela kroppen värker, jag kan ju knappt röra på mig! Jag blir gaaaaalen. Jag är så trött på det här, jag tänker minsann lägga in mig på sjukhus och tvinga dom att ge mig lite droger så jag blir bra någon gång!

Men tid att klaga har jag minsann inte, inte vila heller för den delen. Ikväll står det nämligen 18-års fest på schemat med Fröken Karlsson och Herr Nilsson.


Om jag överlever, återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Mahlin ♥

okej, vad härligt! :) på tal om sommar och sånt så ska jag fara till göteborg och halmstad i sommar, ska bli helt underbart faktiskt! :) händer det nåt speciellt till helgen då? kram :)

2009-04-17 @ 21:47:43
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Postat av: Sophie

Härligt :) Jo min påsk var riktigt bra!

haha yes ;D

2009-04-17 @ 23:16:19
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: Ida Hasselqvist

SV: Härligt, med mig är det bara bra!!!

Vad händer i helgen då?

Kram

2009-04-18 @ 15:18:19
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0