LYCKORUS

Jag har något slags lyckorus kvar i kroppen sen igår. Jag antar, eller jag vet, att jag kommer leva på det väldigt länge. Det känns så himla bra, fast halsen krånglar och jag blir aldrig frisk. Så spelar det ingen som helst roll. Jag mår hur bra som helst ändå.


Idag har jag inga planer för dagen, jag får se vad som händer. Det är så skönt att det är lov till veckan. Då har jag lite fler planer för vad jag ska göra, jag ska nog bara ta det lugnt idag och imorgon, eller jag får se. Jag kan inte riktigt bestämma mig. Det märks väl vad som händer antar jag!

Kommentarer
Postat av: amanda

inte göra narr madde, inte göra narr!

2009-04-11 @ 14:23:16
URL: http://amandarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0