Jag överlevde!

Eftersom det var måndag idag så hade vi bara en lektion idag, jag överlevde den som så många gånger förr! Fick även skjuts till och från skolan av Louise som nu inte gör annat än och köra bil sen hon fick körkort. Haha. Idag har hon fått sin egna bil också, så den får jag nog åka imorgon om jag har tur! (A) Jag kan ju inte säga annat än att jag är avensjuk, jag vill också ha körkort och egen bil.. Men för att se lite positivt på det hela så är det bara åtta månader och två dagar till min 18års dag!

Nu tror jag faktiskt att jag ska ta mig en promenad, det kan jag behöva efter att ha varit sjuk så länge! och dessutom är det ju fint väder ute och då är det ju synd och sitta inne. Efter det blir det dusch innan Sveriges andra match i hockey-VM börjar. Japp, så får det bli. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: sophie

Härligt :) Det är bara bra med mig, ganska trött bara ifrån igår !

Kram

2009-04-27 @ 18:18:32
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: Mahlin ♥

det blev aldrig att jag for å köpte mobil men var ute efter en sony ericsson av nåt slag ialla fall, hade tänkt fara till media markt där är det ju typ asbilligt så tänkte kolla iaf! :)



haha beyoncé är so-not-my-type om jag säger så. ska du göra något roligt på valborg eller så nu i helgen? :)

2009-04-27 @ 21:00:34
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0