i väntan på tredje perioden..


bakom mina solglasögon, kan jag va mig själv

Lite stek i vår solen med Louise hann jag med i dag, och det var otroligt skönt! Glass och små prat är ju aldrig fel. När solen tittar fram och jag hoppas den håller sig framme nu och att våren kan komma nu.

Jag blir bara mer och mer sjuk tror jag! och det är inte speciellt kul, jag hoppas att jag håller ut fram tills helgen då jag ska vara hemma och vila upp mig rejält. Jag hoppas bara att jag orkar två dagar praktik till, eller ja, att mitt stackars huvud orkar. Jag har ständig huvudvärk.. Och vara på ett badhus där det är högljutt kanske inte är det bästa då.. Önska mig lycka till!

Och ja, Hockey finalen drog ju i gång idag. Färjestad ligger förtillfället under med 2-0 mot HV71. Hoppas att dom kommer igen till tredje perioden som börjar när som helst nu..

Kommentarer
Postat av: Maria

Solen var så jävla härlig idag :) hoppas du haft en bra dag ^^

2009-04-02 @ 17:40:09
URL: http://mshellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0