HEJ PÅ ER!

Aldelles nyss stog det två småttingar vid ytterdörren och skrek, sitter man på övervåningen hör man knappt om någon kommer. Aldrig sett dom förut och dom blev nog ganska chockade av att se mig också, för de stod tysta och titta på mig innan dom fick fram: var är dina barn?

Idag har jag varit på dansfestival, och kollat på olika danser. Med min mamma. Hon ska snart åka i väg till sitt arbete vilket betyder att jag kommer vara ensam hemma tills imorgon! Vad jag ska hitta på när jag är sjäv hemma vet jag inte än, jag ska nog baka en kladdkaka och kolla på hockeyn. Sverige-Österrike, hockey-VM!

Mm, låter bra tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Mahlin ♥

nej jag vet inte riktigt, ska typ bara hemma och slappa tror jag. kanske ska se nån film och så ska jag försöka ta mig intill stan imorgon och kolla på en mobil, vill ha en ny haha :) allt bra med dig då?

2009-04-25 @ 19:06:25
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0