dagen idag

Idag har det varit en lång dag i skolan, men Louise lyste upp dagen med sin supergoda kladdkaka hon hade bakat till fritidsturismen! MUMS. (våran fika lektion ni vet) Idag var det också sista gången som vi hade idrottsskola. Väldigt skönt om ni frågar mig, det har ju varit massa krångel på våran skola eftersom det har varit så lite med barn. Vilket är lite tråkigt iofs. Men så är det, idag lyssnade dom i alla fall inte alls! Bara skriker och springer runt.. Små barn säger jag!
Efter idrottsskolan kom Calle och hämtade mig och skjutsade mig hela vägen hem! Vilket jag blev väldigt glad för, jag är så trött på att åka buss. Tack för det :)

Nu sitter jag och väntar på maaaat, sen så ska jag kila till Amanda och kolla på hockeyn! Spännande ikväll. heja emil k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0