ÄNTLIGEN HEEELG!

Som jag längtat efter den, jag vill bara vara hemma och vila upp mig nu. De senaste dagarna har väl mer eller mindre varit en ren plåga för att jag varit sjuk och inte orkat med någonting! Jag vet att man egentligen ska vara hemma då, men jag trotsade detta och gick till praktiken ändå, jag vill inte göra om praktiken..

Nu är jag i alla fall hemma och har inga större planer på att lämna hemmet. Vi fick sluta tidigt från praktiken idag också! Vilket var hur skönt som helst. Jag blev även nyss påmind om att jag ska ju på The Rocky Horror Show imorgon med mamma! Det ska bli kul. Ha en bra helg allesammans.

Kommentarer
Postat av: Maria

okej, krya på dig hörru! Vad läser du förresten?

2009-04-03 @ 15:57:51
URL: http://mshellstrom.blogg.se/
Postat av: Mahlin ♥

haha tyckte du att det lät som att jag va upptagen i veckan eller? har då knappast känt mig upptagen haha. jobbigt att va sjuk nu när det börjar bli vår runtom i sverige. (typ alla places utom i jävla umeå där jag bor) inte jätte värt :( vad gör du då? :)

2009-04-03 @ 16:18:25
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0