måndag

Japp, då ver helgen slut och en ny skolvecka har börjat. Dagen började med tre timmar alternativ medicin, jag vet, det låter inte speciellt kul. Men efter dagen så tror jag att det kan bli ganska så intressant. Har kursen bara en termin så det är ju ingen stor kurs. Hoppas på att det blir kul! Dagen fortsatte med en lektion om fritid och lite sånt där. Pratade bland annat om utflykten/vandringen vi ska på nu i september. Ska sova bort en natt ute på Skoghall, tack o lov så slipper vi att sova i tält denna gång! Stefan har sina ideer han, dock förstod jag inte meningen med denna utflykt, eller vad man nu ska kalla det, vi blir ut skjutsade i minibussar till huset där vi ska bo. Men det blir nog trevligt! Hoppas jag på. Efter detta slutat de jag. Så då jag åkte hem, hämtade ut mitt efterlängtade packet som innehöll en grå tunika och en grå jacka (färg glada jag!). Dock var jackan förstor så den fick jag skicka tillbaka. 

Just nu sitter jag och lyssnar på lite State of Shock, äter vindruvor och skriver lite pluggis grejer. Ska snart ut och gå med Amanda gott folk! Härligt och röra på sig, höhö. Hur har eran dag varit?

Hörs sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0