innebandy..

Efter en ganska lång och dryg dag hemma drog Fröken Amanda med mig på innebandy. Damlaget mötte Hagfors, 2-2 blev det. Trevligt match tycker jag, fin hejarklack har örnen ialf, haha! Själv har jag inte spelat innebandy på ett år nu. Jag kan ju säga så här: jag saknar det! Jag har ju övervägt att börja spela igen faktiskt, från och till hela året. Men face it, det funkar inte med skolan och alla träningar då. Det blir för mycket helt enkelt, skulle väl gå in i väggen eller nått då.. Men man vet aldrig;) Jag saknar det, mycket. Alla underbara Sjöstadbrudar! ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

det blev 3-2 till hagfors dock :)

2008-09-25 @ 08:43:27
URL: http://moniz.devote.se
Postat av: emelie

jag ångrar att jag aldrig började med innebandy, för det är verkligen superkul. förstår om du saknar de ;)

2008-09-25 @ 08:59:31
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0