hemma tidigt

Kom precis hem nu. Kvällen har spenderats hos Eric med trevliga människor. Dom som va där vet ju vilka dom är! Så nu sitter jag och dricker någon pärondryck som smakar smält pigelin. Gott faktiskt:) Amanda färgade även håret på mig lite tidigare under kvällen. Det blev himla bra faktiskt, lite ljusare nu än förut. Tack Aj<3 Måste också säga att jag har vart dålig på att uppdatera idag. Men jag är trött och har inte riktigt orkat. Inte heller har jag haft något vettigt att säga. Det har jag inte nu heller. Så nu ska jag gå och göra min säng sällskap! Puss god natt på er:)

Kommentarer
Postat av: queenpeach

hoppas du hade kul o att din söndag blir bra!Kolla gärna in i min blogg och följ min flytt mot Asien :D

2008-09-28 @ 09:43:42
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0