du ger mig feber

Mitt humör under dagen har inte precis varit på topp idag. Jag är galet trött + att det känns som om jag har feber.. Jag tycker inte om att vara sjuk, det är drygt och jag blir så himla skinkig och tycker bara synd om mig själv. Ingen annan gör ju det, så då får jag väl göra det själv. Åt mig själv och alla andra. Har sovmorgon imorgon! Det är ju ett litet + i kanten för dagen. Dock slutar jag ju jätte sent. Men det är i morgon det. Nu ikväll så ska jag gå och sova tidigt faktiskt, som jag nämde tidigare är jag galet trött. Så jag ska väl slå på en film och somna till. Men sov gott allesammans, så hörs vi imorgon<3


 

Kommentarer
Postat av: Amanda

SKINKIG! HAHA

2008-09-23 @ 10:38:42
URL: http://moniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0