Äntligen!

Gissa om jag är glad? JAG ÄR SÅÅ GLAD! Min dator, min fina fina dator. Äntligen är den hemma, och frisk är den igen:) Jag blev så himla glad efter jag nyss kom hem från min övningskörsnings tur (det jag fick beskåda två hela älgar), så sitter min morbror här med datorn fixad! Han är allt bra han.


Idag har jag även kommit hem från lägret! Det var väl helt okej ändå. Kunde varit sämre, kunde vart bättre. Men ändå helt okej. Lite kort om dessa två dagar:
Vi fick laga mat på stormkök (eller vad det heter) när vi kom dit, köttbullar och makaroner. Haha, jag var en bra kock. Vi spenderade en hel del tid med att spela kort och snacka skit. På kvällen badade vi bastu, eller ja nåra i klassen i alla fall. Bland annat jag, Lollo, Josefin, Gabriel, Fröding och Babak. Trevligt var det, in i mellan åt sprang vi ut och doppade oss i iskalla Vänern! Jag som redan hade ont i halsen, gjorde det ju inte precis bättre så när jag vaknade i morse kunde jag knappt prata! Smällar man får ta! Vi paddlade även kanot, jag paddlade med Jennie. Duktiga var vi, vi välte inte och vi blev inte det minsta blöta. De ni. Men lägret var helt okej än då, tycker jag. Jag har allt en söt klass ändå:) ♥ några bilder vill ni väl se?:

 
 


Det kommer fler bilder.. När jag orkar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0