2b på läger

Jag har packat och packat ända sen jag kom hem från skolan idag! Vi ska vara borta på läger mellan onsdag-torsdag, med klassen och jag får alltid panikångest för vad jag ska ha med och inte. Slutar ju alltid med att jag tar med för mycket onödigt som jag inte orkar bära på, bra Madeleine. Så även i detta fall skulle jag tippa på. Men det får ni veta när jag kommit hem på torsdag eftermiddag! Just nu sitter jag och funderar på om det är något jag glömt, men jag tror faktiskt inte det. Väskan är proppfull, så jag antar inte (skräll). Inte så sugen på att åka på läger faktiskt, men jag säger som Jennie: jag ska inte vara negativ. Det kan bli roligt! Det kan också bli tråkigt.. Det märks det också!

Bilder från lägret i 1:an;

 
Är vi inte fina, så säg?! ;)
Dock är det ju inte riktigt samma klass i år, eftersom dem har gjort ny på grund av vilket val av inrikting man gjorde i 1:an.

Ha det bra tills på torsdag och önska mig lycka till!
Ses & hörs<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad jag kommer sakna dig :)

2008-09-16 @ 21:48:06
URL: http://moniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0