tänka sig..

Att JAG som var så anti "påsk-kärrning" skorna, idag faktiskt köpte mig ett par. Men dessa föll jag pladask för o ja, så sköna som de var kunde jag inte annat än älska dom! Jag blundade för priset och för att jag är en fattig arbetssökande student..

Men snygg kommer jag vara om fossingarna i höst och vinter!


 

Som ni ser på bilden fick jag också med mig en väska hem, men vad skulle jag göra? Den skrek ju mitt namn (haha). Fick även med en plattång hem, välbehövligt. Den som jag hade innan var utsliten..

Träffade också Louise! Har ju inte sett hennes sen inflyttningsfesten så vi hade lite att prata om, haha.

 

Nu ska plattången testas och OC ska tittas på ("ny" serie som jag slaviskt måste se alla säsonger av..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0