Påhittigt

Igår beställde jag en ny klänning + en tröja, som förhoppningsvis kommer imorgon.. Men idag så hade Nelly visst börjat med höstrean.. He he, så idag beställde jag också lite nytt. Två paket på igång till MOI! Det behöver jag, det är jag värd. Man får ju alltid paket när man slutar skolan och så, borde man inte få paket när man slutar vara arbetslös också? Tydligen inte, men istället så köper jag fin fina paket till mig själv!

Det är ju faktiskt höst och jag är depp, känner faktiskt inte någon större glädje till någonting just nu. Så jag försöker väl på bästa sätt att hitta ljusglimtar i min vardag. Förhoppningsvis ska detta hjälpa, lite shopping brukar alltid hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0