jätteirriterande

företaget som jag jobbar på vet att dom har fullt upp fram till och med mitten på mars, men vi som jobbar extra är bara lovade jobb fram tills vecka 51. vilket jag tycker är jättekonstigt eftersom dom vet att dom behöver folk 2½ månad till. ska dom ta in nya förmågor att lära upp efter nyår, eller ska dom fråga oss "gamla" i slutändan? jag hoppas för kung & fosterland att vi "gamla" får vara kvar den 2½ månaden.

som sagt jätteirriterande att dom vet om sitt fullspäckade schema, men inte planerar in någon personal. tror de att det löser sig självt eller? tomten har ju kommit med massa tidiga julklappar till dom (vi som jobbar, menar jag) vi är ett gäng som trivs ihop och har himla kul på jobbet, men vi blir inte prioriterade, eller?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0