just nu:

dagens plus:
-det gick BRA på svenska nationella
måste faktiskt säga att jag positivt överraskad

dagens minus:
-allt annat?

just nu:
städar jag och pluggar samtidigt (mångsysslare) eller så är det nog bara så att jag lätt blir uttråkad.. Måste i alla fall fixa de sista uppgifterna i skolan! KÄMPAAA, lärarna verkar har problem att sätta betyg på mig. Jag vet inte om det är bra eller dåligt faktiskt! Medan mina klasskamrater har fått klara besked med sina betyg säger lärarna till mig: "Ja du Madeleine, du är en av de som är svårare att sätta betyg på. Du ligger och väger.." I fyra kurser har de faktiskt sagt så, så nu börjar jag faktiskt fundera.

För dålig för det bästa, för bra för det sämsta. Mittemellan kvar, men vem vill vara mittemellan?


Plugg nu, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0