Stå aldrig still!

Det är då du känner om det gör ont.

Min kropp värker av allt fyskiskt arbete jag pysslar med om dagarna, den är inte van att slita så hårt om dagarna! Idag var jag kvar på praktiken lite längre, för att jobba in någon timme som jag missar på fredag eftersom jag ska vara ledig då. Jag fick vara med och rida lektion idag på en av hästarna jag håller på att "ridain". Quelly, hur söt som helst. Men han förstår inte riktigt, han förstår nästan ingenting. Jag slet som ett djur medans han funderade på vad jag höll på med! Han är egentligen lite rolig, i sin spilta kan han inte stå still, han snurrar och går fram och tillbaka hela tiden. Men när han är med på lektion (då han ska gå framåt) står han helt stilla och tittar på alla andra! och mer eller mindre fattar inte att han ska gå framåt. Men trots detta är han söt :-) Ska ta en bild på han så ni får se!


Nu ska jag käka, sen blir det en promenad med Karlsson!
Grey's ikväll people! missa inte.

Kommentarer
Postat av: f o t o b l i x t .

tjaa :D vad har du gjort för skoj ikväll ? :)



btw , ska du se New moon i morgon ? :D

2009-11-19 @ 18:13:18
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är jag tillbaka från min låånga bloggpaus en gång för alla! ;)

Kika gärna in och lämna en kommentar ^^



Hoppas du har haft en bra dag? :)

2009-11-21 @ 22:47:06
URL: http://carolinekero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0